ÜLDINE

  1. Tingimused kehtivad www.lillebaarpojeng.ee (E-pood) omaniku Lillebaar Pojeng OÜ (registrikood 14614987) (Kaupmees), Salme 15, Tallinn, 10413, Eesti, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta (edaspidi nimetatud Pool ja/või Pooled).
  2. Pooled juhinduvad omavahelistes suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning käesolevas Üldtingimustes kokkulepitust.
  3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid ilma, et tal oleks kohustust Kliendile teatada sellest kirjalikult e-posti teel. Kui E-poes on hindu muudetud pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.
  4. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun tingimustega“, nõustub Klient, et on tutvunud Üldtingimustes toodud tingimustega ning on neist aru saanud.

    TOOTED JA TELLIMUSE KOOSTAINE
  5. Tellimust saab alustada kimbu või muu toodete valimisega ning lisamisega Ostukorvi.
  6. Kimbud on samas toonis mis piltidel kuid vastavalt hooajaliselt kättesaadavatele lilledele. Kaupmees jätab endale õiguse lillevalikut muuta vastavalt olemasolevatele lilledele, jättes sealjuures värvitoonid ja kompositsiooni võimalikult lähedaseks pildil oleva tootega. Lillevaliku muutmisel tagab Kaupmees, et hind jääb samaks. Tootepildid on illustratiivsed.
  7. Lillekimbu saatmisel on võimalik lisada ka õnnitluskaart, mille teksti saate lisada ostukorvis tellimust sooritades. Kaupmees jätab endale õiguse valida õnnitluskaart.
  8. Vaasid ei kuulu toote juurde.
  9. Kui olete kõik meelepärase ostukorvi lisanud, siis jätkub tellimuse vormistamine ostukorvi leheküljel. Ostukorvi leheküljel kuvatakse koostatud tellimus, kus kuvatakse toote nimetust, hinda ning kogust.
  10. Tellimuse täitmiseks on Klient kohustatud täitma kõik tärniga märgitud väljad.
  11. Tarneviisiks kasutab Kaupmees kullerteenust Tallinna piires ja Tallinna lähiümbruses kuni 15km linnapiirist (Näiteks Nõmme, Viimsi, Maardu, Jüri, Saku, Saue, Tabasalu).
  12. Kaupmees ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
  13. Kui mõni info jääb Kaupmehele arusaamatuks võtab Kaupmees Kliendiga ühendust telefoni teel.

TELLIMUSE TÄITMINE JA TARNE

14. Kullerteenusega lillekimpude kohaletoimetamine toimub E-R 9:00-17:00. Valides ise järeltulemise võimaluse saate kimbu kätte E-R 9:00-18:30 ja L 11:00-16:00.

15. Laupäeval peale kella 16:00 ja pühapäeval esitatud tellimused täidetakse esmaspäeval.

16. Kliendi poolt esitatud tellimus toimetatakse saajale kohale kullerteenusega (Kuller), tellimuses sisestatud tarneaadressile või saate valida ise järeletulemise võimaluse.

17. Enne 12:00 esitatud tellimused viiakse kohale tellimuse esitamise päeva jooksul. Peale kella 12:00 esitatud tellimused toimetatakse kullerteenuse valikul kohale kõige varem järgmisel kalendripäeval (v.a. Laupäeval ja Pühapäeval).

18. Suurematel tähtpäevadel (sõbra-, naiste-, isadepäev, ja 1.septembril) võib suurenenud töökoormuse tõttu kehtida E-poes tellimisel eritingimused, millest Kaupmees teavitab sotsiaalmeedia (Instagram) vahendusel.

19. Kui saaja ei ole kohal, siis võib Kuller jätta lilled usaldusväärse kolmanda isiku (nt naabri, administraatori, uksehoidja, töökaaslase vms) kätte.

20. Kaupmees ei vastuta selle eest, kui lillede saaja keeldub põhjuseta lilli vastu võtmast. Sellisel juhul ei ole Kaupmees kohustatud raha tagastama.

LEPINGUST TAGANEMINE JA KAUPADE TAGASTAMINE

21. Lilled kuuluvad kiiresti rikneva kauba hulka ning tulenevalt seadusest ei ole nende tagastamine võimalik.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

22. Kaupmees kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangaandmed, veebilehe kasutamisel küpsiste (cookie) kaudu) ainult tellimuse töötlemiseks. Kaupmees edastab isikuandmed kullerteenust pakkuvale ettevõttele selles, et tellimus kohale toimetada.

23. Kaupmehel puudub ligipääs Kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitiele.

24. Poolte vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.